Мектеп психологының жұмыс жоспары - С.Иманасов атындағы орта мектеп https://talapker-alakol.mektebi.kz/ ru Мектеп психологының жұмыс жоспары - С.Иманасов атындағы орта мектеп DataLife Engine АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ https://talapker-alakol.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/108-arnajy-pedagogty-zhyldy-zhmys-zhospary.html https://talapker-alakol.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/108-arnajy-pedagogty-zhyldy-zhmys-zhospary.html 2022-2023 оқу жылына арналған 

АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

Аты-жөні: Тлеуберді Қымбат Әлімбайқызы

Арнайы педагогтың мақсаты: ПМПК қорытындысы мен ұсыныстарына және мектеп кеңесінің шешіміне сәйкес білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыларына арнайы педагогикалық қолдау көрсету.

Арнайы педагогтың міндеттері:

  1. Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға басқа мамандармен, мұғалімдермен, ата-аналармен бірлесіп тереңдетілген арнайы педагогикалық тексеруден өткізу;
  2. Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға жеке, топтық және сыныптық сабақтарда арнайы педагогикалық қолдау көрсету.
  3. Оқытушыларға, ата-аналарға, басқа мамандарға білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушыларды оқу процесінде және үйде тәрбиелеу кезінде педагогикалық қолдау бойынша кеңес беру. 



Арнайы педагогтың жұмысының негізгі бағыттары: 

  1. Ұйымдастырушылық жұмыс;
  2. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды педагогикалық қолдаудың (көмек) мазмұнын анықтау;
  3. Оқушыларға арнайы педагогикалық қолдау көрсету және оның тиімділігін бағалау;
  4. Кеңестік-әдістемелік қызмет;
  5. Өзін-өзі дамыту. 









  1. Ұйымдастырушылық жұмыс

1

Көрнекі-дидактикалық құралдар мен жұмыс орнын дайындау




                      

Тамыз 

Қыркүйек

  1. Диагностикалық және дидактикалық материалдар дайындау;
  2. Оқушының сабақтағы іс-әрекетіне бақылау формалары; мұғалімнің мінездемесі балаға;
  3. Қатысқан сабақтарды талдау формалары;
  4. Оқушылардың негізгі оқу пәндері бойынша оқу жетістіктерінің бланкілері.

2

Жылдық жұмыс жоспары 

Қыркүйек 

    Жұмыстың жылдық жоспары 

3

Оқушылар тобын және жеке, топтық сабақтары құру

Қыркүйек 

    Оқушылардың тізімі

4

Құжаттарды рәсімдеу және жүргізу:

  1. Жұмыс кестесін құру;
  2. Сабақ кестесін құру;
  3. Журнал толтыру: сабаққа қатысу, кеңестерді тіркеу.

Қыркүйек және жыл бойы


  1. Жұмыс кестесі;
  2. Сабақ кестесі;
  3. Сабақтарға қатысу журналы;
  4. Кеңестерді тіркеу журналы.

5

Жылдық рефлексиялық есеп жүргізу 

Мамыр 

Жылдық рефлексиялық есеп 

  1. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды арнайы педагогикалық қолдау (көмек)

1

Оқушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін арнайы педагогикалық зерттеу:

  1. Сабақта бақылау;
  2. Ата-аналармен сұхбат және сауалнамалар;
  3. Тереңдетілген арнайы педагогикалық бақылау;
  4. Оқушының «Коммуникативтік паспортын» зерттеу

 Қыркүйек

  1. Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы;
  2. Әңгімелесу хаттамасы немесе толтырылған сауалнама;
  3. Тереңдетілген арнайы педагогикалық бақылау хаттамасы негізгі оқу пәндері бойынша оқу жетістіктерінің карталары;
  4. Оқушылардың мінездемесі 

2

Оқушылардың оқу қиындықтарының көріністерін және олардың себептерін ұжымдық талқылау

Қыркүйек 

Оқушылардың мінездемесі 

3

Оқушылармен жұмысты жоспарлау: 

  1. Оқушылармен жұмыстың жеке бағдарламаларын құру;
  2. Оқушылармен жеке және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру;
  3. Жеке және топтық сабақтарды қысқа мерзімді жоспарлау;
  4. Оқушыларға жеке оқу бағдарламаларын дайындау;
  5. Сынып жетекшісімен бірлесе отырып оқу бағдарламаларын бейімдеу (ПМПК ұсыныстарына сәйкес)


Қыркүйек

Қазан

  1. Оқушылармен жұмыстың жеке бағдарламалары;
  2. Оқушылармен жеке және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру;
  3. Оқушылармен жеке және топтық сабақтардың жоспарларын құру;
  4. ПМПК қорытындысы мен ұсыныстарына сәйкес оқушыларға арналған бейімделген және жеке оқу жоспарларының мәтіндері.

4

Мұғалімдердің сұранысы бойынша оқушылардың қажеттіліктерін бағалау

Жыл бойы

  1. Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы;
  2. Тереңдетілген арнайы педагогикалық бақылау хаттамалары, негізгі оқу пәндері бойынша оқу жетістіктерінің карталары;
  3. Оқушылар мінездемесі

5

Мектеп мамандарының сабақтары мен сынып сабақтарына қатысу

Жыл бойы

Хаттама, талдау, (анықтама)

3.Оқушыларды арнайы педагогикалық қолдау және оның тиімділігін бағалау

1

Жеке және топтық сабақтарды өткізу

Жыл бойы

Жеке және топтық сабақтардың кестесі

2

ЕББҚ бар балаларға сабақ барысында көмек көрсету (мұғалімнің келісімімен)


Сабақ барысында көрсетілген көмек пен оның нәтижесін тіркеу хаттамасы 

3

Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасы мен жеке оқыту бағдарламаларын іске асырудың сәттілігін динамикалық байқау

Жыл бойы

  1. Сабақ барысында оқушыны бақылау хаттамасы;
  2. Білім жетістіктері карталары;
  3. Сабаққа қатысу хаттамасы.

4. Кеңестік-әдістемелік қызмет

1

Ата-аналарға жеке кеңес беру (ата-анасының қалауы бойынша немесе қажет болған жағдайда)


Кеңесті тіркеу журналы 

2

Мұғалімдерге жеке кеңес беру


Кеңесті тіркеу журналы

5.Өзін-өзі дамыту

1

Ғылыми-әдістемелік құралдарды зерделеу

Жыл бойы


2

Біліктілікті арттыру курстарынан өтуді ұйымдастыру

Жыл бойы

Сертификат


]]>
2022-2023 оқу жылына арналған 

АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

Аты-жөні: Тлеуберді Қымбат Әлімбайқызы

Арнайы педагогтың мақсаты: ПМПК қорытындысы мен ұсыныстарына және мектеп кеңесінің шешіміне сәйкес білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыларына арнайы педагогикалық қолдау көрсету.

Арнайы педагогтың міндеттері:

  1. Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға басқа мамандармен, мұғалімдермен, ата-аналармен бірлесіп тереңдетілген арнайы педагогикалық тексеруден өткізу;
  2. Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға жеке, топтық және сыныптық сабақтарда арнайы педагогикалық қолдау көрсету.
  3. Оқытушыларға, ата-аналарға, басқа мамандарға білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушыларды оқу процесінде және үйде тәрбиелеу кезінде педагогикалық қолдау бойынша кеңес беру. 



Арнайы педагогтың жұмысының негізгі бағыттары: 

  1. Ұйымдастырушылық жұмыс;
  2. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды педагогикалық қолдаудың (көмек) мазмұнын анықтау;
  3. Оқушыларға арнайы педагогикалық қолдау көрсету және оның тиімділігін бағалау;
  4. Кеңестік-әдістемелік қызмет;
  5. Өзін-өзі дамыту. 









  1. Ұйымдастырушылық жұмыс

1

Көрнекі-дидактикалық құралдар мен жұмыс орнын дайындау




                      

Тамыз 

Қыркүйек

  1. Диагностикалық және дидактикалық материалдар дайындау;
  2. Оқушының сабақтағы іс-әрекетіне бақылау формалары; мұғалімнің мінездемесі балаға;
  3. Қатысқан сабақтарды талдау формалары;
  4. Оқушылардың негізгі оқу пәндері бойынша оқу жетістіктерінің бланкілері.

2

Жылдық жұмыс жоспары 

Қыркүйек 

    Жұмыстың жылдық жоспары 

3

Оқушылар тобын және жеке, топтық сабақтары құру

Қыркүйек 

    Оқушылардың тізімі

4

Құжаттарды рәсімдеу және жүргізу:

  1. Жұмыс кестесін құру;
  2. Сабақ кестесін құру;
  3. Журнал толтыру: сабаққа қатысу, кеңестерді тіркеу.

Қыркүйек және жыл бойы


  1. Жұмыс кестесі;
  2. Сабақ кестесі;
  3. Сабақтарға қатысу журналы;
  4. Кеңестерді тіркеу журналы.

5

Жылдық рефлексиялық есеп жүргізу 

Мамыр 

Жылдық рефлексиялық есеп 

  1. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды арнайы педагогикалық қолдау (көмек)

1

Оқушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін арнайы педагогикалық зерттеу:

  1. Сабақта бақылау;
  2. Ата-аналармен сұхбат және сауалнамалар;
  3. Тереңдетілген арнайы педагогикалық бақылау;
  4. Оқушының «Коммуникативтік паспортын» зерттеу

 Қыркүйек

  1. Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы;
  2. Әңгімелесу хаттамасы немесе толтырылған сауалнама;
  3. Тереңдетілген арнайы педагогикалық бақылау хаттамасы негізгі оқу пәндері бойынша оқу жетістіктерінің карталары;
  4. Оқушылардың мінездемесі 

2

Оқушылардың оқу қиындықтарының көріністерін және олардың себептерін ұжымдық талқылау

Қыркүйек 

Оқушылардың мінездемесі 

3

Оқушылармен жұмысты жоспарлау: 

  1. Оқушылармен жұмыстың жеке бағдарламаларын құру;
  2. Оқушылармен жеке және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру;
  3. Жеке және топтық сабақтарды қысқа мерзімді жоспарлау;
  4. Оқушыларға жеке оқу бағдарламаларын дайындау;
  5. Сынып жетекшісімен бірлесе отырып оқу бағдарламаларын бейімдеу (ПМПК ұсыныстарына сәйкес)


Қыркүйек

Қазан

  1. Оқушылармен жұмыстың жеке бағдарламалары;
  2. Оқушылармен жеке және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру;
  3. Оқушылармен жеке және топтық сабақтардың жоспарларын құру;
  4. ПМПК қорытындысы мен ұсыныстарына сәйкес оқушыларға арналған бейімделген және жеке оқу жоспарларының мәтіндері.

4

Мұғалімдердің сұранысы бойынша оқушылардың қажеттіліктерін бағалау

Жыл бойы

  1. Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы;
  2. Тереңдетілген арнайы педагогикалық бақылау хаттамалары, негізгі оқу пәндері бойынша оқу жетістіктерінің карталары;
  3. Оқушылар мінездемесі

5

Мектеп мамандарының сабақтары мен сынып сабақтарына қатысу

Жыл бойы

Хаттама, талдау, (анықтама)

3.Оқушыларды арнайы педагогикалық қолдау және оның тиімділігін бағалау

1

Жеке және топтық сабақтарды өткізу

Жыл бойы

Жеке және топтық сабақтардың кестесі

2

ЕББҚ бар балаларға сабақ барысында көмек көрсету (мұғалімнің келісімімен)


Сабақ барысында көрсетілген көмек пен оның нәтижесін тіркеу хаттамасы 

3

Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасы мен жеке оқыту бағдарламаларын іске асырудың сәттілігін динамикалық байқау

Жыл бойы

  1. Сабақ барысында оқушыны бақылау хаттамасы;
  2. Білім жетістіктері карталары;
  3. Сабаққа қатысу хаттамасы.

4. Кеңестік-әдістемелік қызмет

1

Ата-аналарға жеке кеңес беру (ата-анасының қалауы бойынша немесе қажет болған жағдайда)


Кеңесті тіркеу журналы 

2

Мұғалімдерге жеке кеңес беру


Кеңесті тіркеу журналы

5.Өзін-өзі дамыту

1

Ғылыми-әдістемелік құралдарды зерделеу

Жыл бойы


2

Біліктілікті арттыру курстарынан өтуді ұйымдастыру

Жыл бойы

Сертификат


]]>
admin Fri, 16 Sep 2022 08:49:22 +0600
. https://talapker-alakol.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/62-.html https://talapker-alakol.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/62-.html Анықтама

Анонимдік сауалнама

Өткізілген күні: 13.05.2022ж

Мақсаты:Пән мұғалімдерімен жалпы қарым -қатынасын анықтау 

10-11сыпып 

Қатысқаны:70 оқушы 


10-11 сыныптар аралығында ананимдік сауалнама алынды. Жалпы сауалнамаға 70 оқушы қатысты өз ой пікірлерін жазды. Мектептегі пән мұғалімдерінің сабақ беру үлгісі 100% ұнайтындығын атап жазған. Атап айтсақ:қазақ тілі, орыс тілі, алгебра, физика, химия, тарих, АӘД, еңбек т.б

 Негізгі пән мұғалімдерінің сабақтары уақытылы жүріп жатқанын айтып көрсетіп жазған100%

Пән мұғалімдерінің тарапынан өрескел жағд айлар болдыма деген сұраққа

 10 оқушы өзін –өзі тану сабағын жазған,4 оқуш ы орыс тілі сабағын жазса, 

1 оқушы –қазақ әдебиеті деп жазып көрсеткен.

Жазалау барысында мұғалімдер не қолданады деген сұраққа : Сөз  қорының жоқтығы салыстырмалы түрде ұрсу ,сынып жетекшіге ескертеді немесе өзіне дұрыстап түсіндіреді, жеке бақа өтіп кететіні, ұрсады қателікті түзетеді. т.с.с.

Мектепте болған жағдайды үйге жеткізесіңбе деген сұраққа –Ия, егер менің намысыма тисе жеткіземін, болған жерде қаладыдеп жауап берсе 70% жеткізбеймін жоқ деп жауап берген.




                                       Мектеп психолог:        М.Омарқажықызы 











Анонимдік сауалнама

Мақсаты: Пән мұғалімдерімен жалпы қарым -қатынасын анықтау 


1. Қай пән мұғалімдерінің сабақ беру үлгісі ұнайды? (жазу)

2. Пән сабақтары уақытылы болып жатыр ма? (болмай қалған жағдайда пән атауын жаз)
 3. Қандай пән мұғалімдердің тарапынан өрескел жағдайлар болды? (бар болса пән атауын жаз)

4. Жазалау барысында мұғалімдер көбінесе не қолданады? (бар болса қай пән)

5. Мектепте болған жағдайды, үйге жеткізесің бе? 

]]>
Анықтама

Анонимдік сауалнама

Өткізілген күні: 13.05.2022ж

Мақсаты:Пән мұғалімдерімен жалпы қарым -қатынасын анықтау 

10-11сыпып 

Қатысқаны:70 оқушы 


10-11 сыныптар аралығында ананимдік сауалнама алынды. Жалпы сауалнамаға 70 оқушы қатысты өз ой пікірлерін жазды. Мектептегі пән мұғалімдерінің сабақ беру үлгісі 100% ұнайтындығын атап жазған. Атап айтсақ:қазақ тілі, орыс тілі, алгебра, физика, химия, тарих, АӘД, еңбек т.б

 Негізгі пән мұғалімдерінің сабақтары уақытылы жүріп жатқанын айтып көрсетіп жазған100%

Пән мұғалімдерінің тарапынан өрескел жағд айлар болдыма деген сұраққа

 10 оқушы өзін –өзі тану сабағын жазған,4 оқуш ы орыс тілі сабағын жазса, 

1 оқушы –қазақ әдебиеті деп жазып көрсеткен.

Жазалау барысында мұғалімдер не қолданады деген сұраққа : Сөз  қорының жоқтығы салыстырмалы түрде ұрсу ,сынып жетекшіге ескертеді немесе өзіне дұрыстап түсіндіреді, жеке бақа өтіп кететіні, ұрсады қателікті түзетеді. т.с.с.

Мектепте болған жағдайды үйге жеткізесіңбе деген сұраққа –Ия, егер менің намысыма тисе жеткіземін, болған жерде қаладыдеп жауап берсе 70% жеткізбеймін жоқ деп жауап берген.




                                       Мектеп психолог:        М.Омарқажықызы 











Анонимдік сауалнама

Мақсаты: Пән мұғалімдерімен жалпы қарым -қатынасын анықтау 


1. Қай пән мұғалімдерінің сабақ беру үлгісі ұнайды? (жазу)

2. Пән сабақтары уақытылы болып жатыр ма? (болмай қалған жағдайда пән атауын жаз)
 3. Қандай пән мұғалімдердің тарапынан өрескел жағдайлар болды? (бар болса пән атауын жаз)

4. Жазалау барысында мұғалімдер көбінесе не қолданады? (бар болса қай пән)

5. Мектепте болған жағдайды, үйге жеткізесің бе? 

]]>
admin Tue, 07 Jun 2022 16:47:42 +0600
Психолог https://talapker-alakol.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/59-psiholog.html https://talapker-alakol.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/59-psiholog.html                                                                                                                                        Бекітемін   

                                                                                                                                    Мектеп директоры м.а:                                                                                                                                                Р.К.Баймухамбетова


Алматы облысы Алакөл ауданы «Мектепке дейінгі шағын орталығы   бар

С.Иманасов  атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

 2021-2022 оқу жылына арналған психологтардың  жылдық жұмыс жоспары.


І. Психопрофилактикалық жұмыстар


Іс-шаралар

Орындау мерзімі

 Жұмыс түрлері

Нысыналы топ

Ескертулер

Есептілік нысаны


1.

Оқушылар арасында білім, денсаулық сақтауды насихаттау, келеңсіз әдеттердің алдын-алу

Жыл бойы

Кездесу 

Тренингтер

әңгімелесу

7-11 сынып оқушылары.

Психологтар



2.

Бала психикасының дамуындағы кемшіліктерге тиісті мамандармен бірігіп, диагностика жасау

Қазан,

Қаңтар

Диагностика

Денсаулығына байланысты есепте тұратын оқушылар

 Психологтар Медбике.



3.

Мектеп ішінде жайлы, жақсы психологиялық климат жасауға көңіл аудару, проблемалар бойынша кеңес ұйымдастыру.

Жыл бойы

Топтық,жеке кеңестер, психологиялық ойындар, тренингтер

Мектеп ұжым мүшелері Жас мамандармен

Психологтар



4.

Мүмкіндігі  шектеулі балалармен жеке жұмыстар жүргізу.

Жыл бойы

Бақылау, кеңес.

Мүмкіндігі шектеулі балалар

Психологтар

Медбике.



5.

Сынып жетекшілерді, ата-аналарды диагностика нәтижелерімен таныстыру

Уақытында

Әңгіме,

кеңес

Мұғалімдер

Ата-аналар

Психологтар 



ІІ. Психодиагнстикалық жұмыстар.

Іс-шарлар

Мерзімі

Түрі

Кіммен жүргізіледі

Жауапты

1.

1-ші сыныптың мектепке бейімделуі, 5-інші сынып оқушыларының орта буынға өту кезіндегі қиындықтардың алдын алу, зерттеу.

Қыркүйек-Желтоқсан

Диагностика

Топтық, жеке кеңес.

1-5 сынып оқушылары

Психологтар

2.

2-3 ші сыныптарды психологиялық жұмыстар бойынша назарға алу.

Қазан 

Желтоксан

Диагностика

Топтық, жеке кеңес.

2-3 сынып оқушылары 

Психологтар

3.

8-10 -шы сынып оқушыларының орта буынға өту кезіндегі қиындықтардың алдын алу, зерттеу.

Қараша-Ақпан

Сауалнама, тест

Топтық, жеке кеңес.

8 - 9 сынып оқушылары

Психологтар

4.

4-ші сыныптың орта буынға бейімделуі 


Қаңтар

Диагностика

Топтық, жеке кеңес.

4 сынып оқушылары 

Психологтар

5.

6-7 –ші сыныптарды психологиялық жұмыстар бойынша назарға алу.

Қазан 

Желтоксан

Диагностика

Топтық, жеке кеңес.

6-7 сынып оқушылары 

Психологтар

6.

9 сынып оқушыларының кәсіби бағыттылығын анықтау.

Қараша

Қаңтар.

Сауалнама, тест

9 сынып оқушылар

Психологтар

7.

Мектеп алды даярлық тобы балалардың оқуға даярлығын анықтау.

Қыркүйек

Қаңтар 

Диагностика

МАД тобы 

Психологтар

8

Мектеп бітіруші оқушыларды қажеттілігіне байланысты психодиагностикалық зерттеулерден өткізу.

Жыл бойы

Тест

Сауалнама

11 сынып оқушылары



ІІІ. Психокоррекциялық және дамытушылық жұмыстар.

Жүргізілетін жұмыстар

Мерзімі

Түрі

Кіммен жүргізіледі

Жауапты

1.

Психодиагностиканың нәтижесіне қарай коррекциялық жұмыс 

Уақытында 

Сауалнама, тест, бақылау

1-11 сынып оқушылары

Психологтар


2.

Үйде оқитын оқушылармен коррекциялық жұмыс 

Уақытында

Бақылау, кеңес жаттығу

Оқушылар

Ата-аналар

Психологтар

3.

Мектепшілік есепте тұратын оқушылармен жұмыс

Уақытында

Жеке кеңес, ойын жаттығу

 Мектепшілік есепте тұрған оқушылар

Психологтар

4.

 Дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Уақытында

Әңгімелесу, тест.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушылары

Психологтар

5.

ОЖСБ тапсыратын сыныптармен психологиялық жұмыстар 

Қыркүйек

Наурыз 

Тренингтік жаттығулар

психологиялық ойындар

4-9 сынып оқушыларымен

Психологтар


IVПсихологиялық кеңес беру және ағарту жұмыстары

Жүргізілетін жұмыстар

Мерзімі

 Түрі

Кіммен жүргізіледі

Жауапты

1

Ата-аналарға  арналған келісім шартқа отыру, психологиялық жұмыстар жүргізу

Қыркүйек

Мамыр

Кеңес

Ата-аналармен

Психологтар



2.

Дарынды балаларды анықтау  жұмыстары.

Жыл бойы.

Семинар тренинг.

Пән мұғалімдері

Психологтар

3.

1-ші, 5-ші, 9-ші,11-ші сынып пән мұғалімдеріне, ата-аналарға бейімделуге байланысты кеңес беру.

Уақытынды

Әңгімелесу, кеңес.

Ата-аналар

Мұғалімдер.

Психологтар

4.

Кәмелетке толмағандар арасында  суицид және суицидтік мінез-құлықтың алдын-алу туралы.

Ай сайын

Сауалнама, баяндама

Оқушылар

Ата-аналар

Психологтар

Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

5.

Педагогикалық ұжыммен және жас мамандармен жұмыс.

Жыл бойы

Кеңес, сауалнама, баяндама

Мектеп ұжым мүшелері

Психологтар

6.

Қыздардың гигиенасы,тәрбие мәселелері бойынша кеңес беру, болашақ отбасы өміріне тәрбиелеу.

Жыл бойы

Кеңес 

әңгіме

Жоғары сынып оқушылары

Психологтар

Медбике.





V. Әдістемелік жұмыстар.

Жүргізілетін жұмыстар

Мерзімі

 Түрі

Кіммен жүргізіледі

Жауапты

1.

Жас мамандарға психологиялық көмек

Қараша

Әдістемелік семинар

Жас мамандармен.

Психологтар

2.

Ата-аналардың психологиялық-педагогикалық білімдерін жетілдіру.

Жыл бойы.

Баяндама

тренинг

Ата-аналармен

Психологтар

3.

Психолог кабинетінің жабдықталуы және қажетті материалдармен  толықтырылуы.

Үнемі.
















]]>
                                                                                                                                       Бекітемін   

                                                                                                                                    Мектеп директоры м.а:                                                                                                                                                Р.К.Баймухамбетова


Алматы облысы Алакөл ауданы «Мектепке дейінгі шағын орталығы   бар

С.Иманасов  атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

 2021-2022 оқу жылына арналған психологтардың  жылдық жұмыс жоспары.


І. Психопрофилактикалық жұмыстар


Іс-шаралар

Орындау мерзімі

 Жұмыс түрлері

Нысыналы топ

Ескертулер

Есептілік нысаны


1.

Оқушылар арасында білім, денсаулық сақтауды насихаттау, келеңсіз әдеттердің алдын-алу

Жыл бойы

Кездесу 

Тренингтер

әңгімелесу

7-11 сынып оқушылары.

Психологтар



2.

Бала психикасының дамуындағы кемшіліктерге тиісті мамандармен бірігіп, диагностика жасау

Қазан,

Қаңтар

Диагностика

Денсаулығына байланысты есепте тұратын оқушылар

 Психологтар Медбике.



3.

Мектеп ішінде жайлы, жақсы психологиялық климат жасауға көңіл аудару, проблемалар бойынша кеңес ұйымдастыру.

Жыл бойы

Топтық,жеке кеңестер, психологиялық ойындар, тренингтер

Мектеп ұжым мүшелері Жас мамандармен

Психологтар



4.

Мүмкіндігі  шектеулі балалармен жеке жұмыстар жүргізу.

Жыл бойы

Бақылау, кеңес.

Мүмкіндігі шектеулі балалар

Психологтар

Медбике.



5.

Сынып жетекшілерді, ата-аналарды диагностика нәтижелерімен таныстыру

Уақытында

Әңгіме,

кеңес

Мұғалімдер

Ата-аналар

Психологтар 



ІІ. Психодиагнстикалық жұмыстар.

Іс-шарлар

Мерзімі

Түрі

Кіммен жүргізіледі

Жауапты

1.

1-ші сыныптың мектепке бейімделуі, 5-інші сынып оқушыларының орта буынға өту кезіндегі қиындықтардың алдын алу, зерттеу.

Қыркүйек-Желтоқсан

Диагностика

Топтық, жеке кеңес.

1-5 сынып оқушылары

Психологтар

2.

2-3 ші сыныптарды психологиялық жұмыстар бойынша назарға алу.

Қазан 

Желтоксан

Диагностика

Топтық, жеке кеңес.

2-3 сынып оқушылары 

Психологтар

3.

8-10 -шы сынып оқушыларының орта буынға өту кезіндегі қиындықтардың алдын алу, зерттеу.

Қараша-Ақпан

Сауалнама, тест

Топтық, жеке кеңес.

8 - 9 сынып оқушылары

Психологтар

4.

4-ші сыныптың орта буынға бейімделуі 


Қаңтар

Диагностика

Топтық, жеке кеңес.

4 сынып оқушылары 

Психологтар

5.

6-7 –ші сыныптарды психологиялық жұмыстар бойынша назарға алу.

Қазан 

Желтоксан

Диагностика

Топтық, жеке кеңес.

6-7 сынып оқушылары 

Психологтар

6.

9 сынып оқушыларының кәсіби бағыттылығын анықтау.

Қараша

Қаңтар.

Сауалнама, тест

9 сынып оқушылар

Психологтар

7.

Мектеп алды даярлық тобы балалардың оқуға даярлығын анықтау.

Қыркүйек

Қаңтар 

Диагностика

МАД тобы 

Психологтар

8

Мектеп бітіруші оқушыларды қажеттілігіне байланысты психодиагностикалық зерттеулерден өткізу.

Жыл бойы

Тест

Сауалнама

11 сынып оқушылары



ІІІ. Психокоррекциялық және дамытушылық жұмыстар.

Жүргізілетін жұмыстар

Мерзімі

Түрі

Кіммен жүргізіледі

Жауапты

1.

Психодиагностиканың нәтижесіне қарай коррекциялық жұмыс 

Уақытында 

Сауалнама, тест, бақылау

1-11 сынып оқушылары

Психологтар


2.

Үйде оқитын оқушылармен коррекциялық жұмыс 

Уақытында

Бақылау, кеңес жаттығу

Оқушылар

Ата-аналар

Психологтар

3.

Мектепшілік есепте тұратын оқушылармен жұмыс

Уақытында

Жеке кеңес, ойын жаттығу

 Мектепшілік есепте тұрған оқушылар

Психологтар

4.

 Дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Уақытында

Әңгімелесу, тест.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушылары

Психологтар

5.

ОЖСБ тапсыратын сыныптармен психологиялық жұмыстар 

Қыркүйек

Наурыз 

Тренингтік жаттығулар

психологиялық ойындар

4-9 сынып оқушыларымен

Психологтар


IVПсихологиялық кеңес беру және ағарту жұмыстары

Жүргізілетін жұмыстар

Мерзімі

 Түрі

Кіммен жүргізіледі

Жауапты

1

Ата-аналарға  арналған келісім шартқа отыру, психологиялық жұмыстар жүргізу

Қыркүйек

Мамыр

Кеңес

Ата-аналармен

Психологтар



2.

Дарынды балаларды анықтау  жұмыстары.

Жыл бойы.

Семинар тренинг.

Пән мұғалімдері

Психологтар

3.

1-ші, 5-ші, 9-ші,11-ші сынып пән мұғалімдеріне, ата-аналарға бейімделуге байланысты кеңес беру.

Уақытынды

Әңгімелесу, кеңес.

Ата-аналар

Мұғалімдер.

Психологтар

4.

Кәмелетке толмағандар арасында  суицид және суицидтік мінез-құлықтың алдын-алу туралы.

Ай сайын

Сауалнама, баяндама

Оқушылар

Ата-аналар

Психологтар

Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

5.

Педагогикалық ұжыммен және жас мамандармен жұмыс.

Жыл бойы

Кеңес, сауалнама, баяндама

Мектеп ұжым мүшелері

Психологтар

6.

Қыздардың гигиенасы,тәрбие мәселелері бойынша кеңес беру, болашақ отбасы өміріне тәрбиелеу.

Жыл бойы

Кеңес 

әңгіме

Жоғары сынып оқушылары

Психологтар

Медбике.





V. Әдістемелік жұмыстар.

Жүргізілетін жұмыстар

Мерзімі

 Түрі

Кіммен жүргізіледі

Жауапты

1.

Жас мамандарға психологиялық көмек

Қараша

Әдістемелік семинар

Жас мамандармен.

Психологтар

2.

Ата-аналардың психологиялық-педагогикалық білімдерін жетілдіру.

Жыл бойы.

Баяндама

тренинг

Ата-аналармен

Психологтар

3.

Психолог кабинетінің жабдықталуы және қажетті материалдармен  толықтырылуы.

Үнемі.
















]]>
admin Tue, 07 Jun 2022 16:17:44 +0600